venerdì 18 marzo 2011

草皮老師的悲哀

'Just because it's in the textbook doesn't mean it's right.' - John Harris


先問一句,大家覺得「張三通過週六槍擊李四,上個星期導致他死亡。」arm 0吾arm grammar?


我0吾明點解一個0係UCL拎distinction畢業ge MA Ling學生寫short paper ge quality竟然差到0甘。點解可以夾硬話一句錯grammar ge句子係grammatical然後話d data support某個framework?一個有少少良心ge人都知道學術研究求真,0吾可以作data?你估你讀緊中學?你係咪蝦阿Ad 0吾識Putonghua!?


我亦0吾明點解自己作為native speaker,覺得句句子係錯ge都仲要夾硬當係arm,原因係份paper話arm。如果份paper一定arm,點解要有native speaker?叫0西d外國同學仔講都得啦!0甘求其揾個人寫完份paper都一定arm啦!


E個dept 0甘多年0黎出左0甘多好勁ge scholar,又有好多好勁ge scholar0黎教書,好多學生慕名而來,我真係0吾expect d同學ge水平差距0甘大lor!點解讀到master都可以0甘讀書法?


Ok fine! 我被人屈0西機!


我真係戥阿Ad慘!

Nessun commento:

Posta un commento