venerdì 11 marzo 2011

分組

草皮老師仲有兩個星期就完term都叫我地分組present,分組分左1hr.

我真係覺得keoi3太好人,係我就簡簡單單randomly assign group就算。

=====
其實有得揀,我想Steven 0係我0地0個組。

我戥Kristine, Yu Husan, 許教授,Helen慘。或者可以加埋Rachel同Stella.

下星期真係死亡一週。星期二要同Andrew傾long essay,可能要同John傾dissert topic,仲要傾Syntax present同星期五要present.

不過我好期待Syntax present,因為Cantonese同Mandarin group同一日present ;)

Nessun commento:

Posta un commento